marți, 24 februarie 2009

Tolea face scheme!


Cu toate că habar nu am cine este acest Tolea Ciumac, am rămas realmente şocat când am aflat că a reuşit să fenteze renumitul detector de minciuni :O. Din câte am citit printr-un loc sau altul, am aflat că Tolea ar fi un luptător chei oan, iar Magda, fosta nevastă a lui Tolea, despre care nu ştiu absolut nimic, cică l-ar fi dat în judecată pentru lipsire de libertate. După ce oamenii ăia de la OTV (unul din posturile recomandate oamenilor cu un IQ redus, sau celor care chiar nu au ceva mai bun de făcut) au făcut o căruţă de bani în urma telenovelei cu un alt renumit personaj al meleagurilor noastre - Elodia, s-au hotărât să-şi continue seria câştigurilor şi au decis să realizeze o nouă telenovelă imbecilă, cu nişte personaje la fel de imbecile şi total neinteresante şi anume Toleaaaa şi Magda Ciumac :>. Până la urmă, miliţienii s-au plictisit de OTV şi i-au dus pe cei doi la poligraf, în care şi-au pus speranţe că le va rezolva acest caz de interes naţional, cu toate că rezultatul de la detectorul de minciuni nu poate fi considerat probă în faţa instanţei. În final, Magda a zis că e drogată, iar Tolea, săracul, stresat şi obosit şi astfel nu s-a rezolvat nimic. Interesant, nu?

Un comentariu:

Se acceptă orice comentariu, bineînţeles, în limita bunului simţ.