vineri, 20 decembrie 2013

Anunţ INCREDIBIL făcut de INNA! Îţi stă mintea în loc dacă vezi!

inna tunsa scurtAcum vreo două săptâmâni, celebra cântăreaţă INNA şi-a lăsat fanii înmărmuriţi după ce a postat poza alăturată pe Facebook, lăsând, cel mai probabil, impresia că şi-a schimbat coafura.
"Am rămas stană de piatră. Îmi tremura lopata când făceam curat la porci, eram terminat. Nu mi-am putut imagina
că Inna ne va face vreodată aşa ceva.", ne-a declarat Vasile, mare fan al cântăreţei, din comuna Jupâneşti, judeţul Gorj.
 După ce a băgat spaima în puhoiul de fani ce aşteptau cu sufletul la gură, dând refresh pe Facebook, artista i-a liniştit cu un cald "Staţi, proştilor, că nu m-am tuns, e o perucă."
În acel moment, un curcubeu a apărut pe Facebook, iar Inna a intrat în rândul unor mari personalităţi care poartă perucă, precum Lady Gaga sau vecinul meu de la etajul 4.

Un comentariu:

Se acceptă orice comentariu, bineînţeles, în limita bunului simţ.