joi, 2 ianuarie 2014

INCREDIBIL! Există viaţă după moarte? Cercetătorii au găsit răspunsul!

Anunţ incredibil făcut de oamenii de ştiinţă astăzi!
Una din cele mai dificile întrebări ale omului - Există viaţă după moarte? - pare să-şi fi găsit răspunsul.
Oamenii de ştiinţă americani au reuşit, după cercetări infernale, să afle dacă după ce murim se mai întâmplă ceva sau nu:

"Am stat câteva seri şi am băut până am căzut sub masă, iar la un moment dat ne-am întrebat, ca orice beţivi, ce se întâmplă după ce mori. Şi am găsit răspunsul: nu ştim. Între noi era şi un amic jurnalist, şi aşa s-a auzit pe net de toată treaba.", ne-a declarat în exclusivitate realizatorul studiului, John Paul Peskhu, mare om de ştiinţă la Universitatea Spiru Haret.

Cercetatorii fac şi o analogie simplă. Gandiţi-vă că o maşină ar reprezenta corpul material, în timp ce şoferul acesteia poate reprezenta conştiinţa. Maşina se poate strica fără ca şoferul să păţească ceva. Dar se poate izbi violent de un copac şi atunci se strică şi maşina şi şoferul.

Un comentariu:

  1. Wtf. E o nebunie totală! Dacă mori e simplu: ori te doare ori nu,cei care o ramas după tn.îți cumpără ce trb.ptr.inmormântare,te bagă în groapa și dupã un timp putrezești și nu rămâne din tn.nimic...e simplu!:-)

    RăspundețiȘtergere

Se acceptă orice comentariu, bineînţeles, în limita bunului simţ.